Niestandardowe gadżety dla klientów
Czy opłaca się inwestować w gadżety reklamowe? Na początku prowadzenia działalności, gdy budżet na reklamę, czy reklama nie jest duży, można odpuścić kupowanie własnych gadżetów. Jednakże gadżety firmowe to jedna z lepszych form promocji, która może przywiaząć klientów do marki i tworzyć u niego pozytywne skojarzenia z tą marką. Istotne, aby gadżety reklamowe z nadrukiem były dobrej jakości.
Jeżeli już dasz komuś długopis z logo twojego biznesu i ten długopis po paru dniach się rozleci lub przestanie pisać, wyląduje w koszu. Równocześnie w koszu ląduje wizerunek twojego biznesu. Musisz dbać o to, ażeby dawać klientom towar, też firmowy, wysokiej jakości. Możesz zamówić gadżety reklamowe dla firm przez internet lub w lokalnej firmie. Pamiętaj, by najpierw poprosić o próbki i sprawdzić, jakiej jakości jest oferowany towar. Świetnie, by gadżety reklamowe nawiązywały do rodzaju działalności, którą prowadzisz. Nierzadko klientki w zakładach fryzjerskich mają dla swoich klientek podręczne lusterka albo grzebienie, kosmetyczki, czy drobne akcesoria fryzjerskie. Taki tematyczny gadżet zadziała na klienta nie gorzej niż kubek, czy pendrive z logo. Od kubka dużo lepiej wyglądać będzie filiżanka a od pendrive brelok do kluczy z jakąś błyskotką. Zamawiając gadżety do swojej firmy warto patrzeć oczami klienta, bo na podstawie tego, co klient otrzyma, będzie oceniać firmę. Choć wiele firm odchodzi od tradycyjnych form promocji na rzecz kampanii w social media, gadżety reklamowe ciągle są świetnym nośnikiem informacji reklamowej. Klient, w czasie kiedy korzysta z gadżetu otrzymanego w prezencie (filiżanki, kalendarza, kuba), ma kontakt z marką. Mniej albo bardziej świadomie przyzwyczaja swój mózg do tego, że jest ona obecna w jego życiu. Przez to również, nierzadko również nie w stu procentach świadomie, będzie sięgać po jej produkty. Im bardziej niepowtarzalny i oryginalny upominek otrzyma klientek, tym lepsze wrażenie można na nim wywrzeć. Gadżet podarowany klientowi powoduje, że klient czuje się niepowtarzalny i wraca do firmy po kolejne zakupy, by przywoływać to uczucie ponownie.
Polecana strona: gadżety firmowe.