Torby płócienne – sposób na reklamę Twojej firmy
Jaki jest lepszy sposób na zilustrowanie klientom, że Ci na nich zależy, niż wysłanie im prezentu z wyrazami uznania? Problem z upominkami z podziękowaniem polega na tym, że nie wiadomo, co wysłać. Nie można wybrać czegoś, co jest zbyt drogie, ani czegoś, co może być postrzegane jako bezwartościowe. Decydując się na pomysły na prezenty z podziękowaniem, należy balansować na cienkiej granicy między ceną a praktycznością.
Zasady marketingu
Choć wyraźnym zadaniem podarunku dla klienta jest zaprezentowanie, że Ci zależy, ma on również inny cel: reklama Twojego biznesu. Ze stuprocentową pewnością chcesz, ażeby klienci czuli się zadowoleni i docenieni, ale byłoby też miło, gdyby polecili Twój sklep swoim znajomym. Ażeby wykorzystać prezenty uznaniowe jako taktykę marketingową, trzeba pamiętać o kilku rzeczach. Po pierwsze odpowiednim upominkiem są torby bawełniane z nadrukiem, przykładowo. logo Twojej firmy. Torby bawełniane to gwarancja zrobienia dobrego doznania na ewentualnych klientach. Wręczanie prezentów to też idealna okazja do wykazania się kreatywnością, w szczególności jeżeli już zdecydujesz się zaprojektować własne torby materiałowe. Twoi klienci będą pod wrażeniem dodatkowego wysiłku, jaki włożyłeś w ich prezent, i będą o nim mówić przez wiele miesięcy. Tradycyjną dobrą właściwością prezentów jest dawanie klientom do zrozumienia, że cenisz ich za ich działalność. Upominki te perfekcyjnie nadają się do wzmocnienia relacji z ważnymi klientami. Ogólnie rzecz biorąc, najbardziej doceniane są te prezenty, które nie są postrzegane jako promocyjne, ale nie bój się umieścić na nich nazwy lub logo firmy w gustowny sposób.
Torby płócienne reklamowe
W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy stały wzrost zastosowania toreb płóciennych. Ludzie zaczęli zmieniać swoje przyzwyczajenia i powoli zamieniać torby plastikowe na torby płócienne. Torby na zakupy zawsze były wykorzystywane jako źródło promocji dla wielu firm. Torby reklamowe są perfekcyjnym narzędziem marketingowym, które zazwyczaj rozdaje się za darmo w trakcie imprez promocyjnych. W torbach zazwyczaj znajdują się próbki towarów oferowanych przez firmę. Logo firmy znajduje się także z boku torby. Do niedawna torby były zazwyczaj wykonane z plastiku albo papieru i po zużyciu produktów były zazwyczaj wyrzucane. Aktualnie firmy zdają sobie sprawę z sposobności marketingowych, jakie daje produkcja toreb promocyjnych z płótna. Przede wszystkim torby płócienne są wielokrotnego użytku, co znaczy, że można ich stosować wielokrotnie. Zamiast wyrzucać torbę po zakończeniu promocji, konsument może ją ponownie wykorzystać, co z kolei daje Ci darmową reklamę – im więcej osób będzie chodzić z Twoją torbą, tym dużo lepiej. Konsumenci z większym prawdopodobieństwem zareagują pozytywnie na Twoją firmę, jeżeli będzie ona postrzegana jako ta, która usiłuje zrobić coś odpowiedniego dla środowiska. Kolejną dużą zaletą toreb płóciennych jest to, że są one bardziej trwałe niż torby plastikowe, co oznacza, że można w nich zmieścić więcej materiałów marketingowych.
Polecam: Torba szmaciana z nadrukiem.